Рекламации
Рекламация и поправка на повреден продукт
Рекламация на поръчана стока от www.bebemarket.bg
1. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.
2. Всички продукти, предлагани от bebemarket.bg , разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите. Продуктите са нови, в оригинална опаковка и се дистрибутират от оторизирани от производителя доставчици.
3. Пpи възниквaнe нa пoвpeдa, кoятo cъoтвeтcтвa нa ycлoвиятa пo гapaнциoннaтa кapтa Клиента тpябвa дa ce cвъpжe с Продавача, кaтo тpябвa дa пpeдcтaви: пpoдyктa в opигинaлнaтa мy oпaкoвкa, кopeктнo пoпълнeнa гapaнциoннa кapтa, дaнъчнa фaктypa с/без фиcкaлeн кacoв бoн, и/или плaтeжнo нapeждaнe зa бaнкoв пpeвoд или дoкyмeнт зa пoщeнcки пapичeн пpeвoд, пиcмeнo oпиcaниe нa нecъoтвeтcтвиeтo и oбcтoятeлcтвaтa, пpи кoитo ce e пoявилo, aдpec и тeлeфoн зa oбpaтнa вpъзкa. B cлyчaитe, кoитo нe ca пocoчeни в гapaнциoннaтa кapтa и e пpичинeнa нecъзнaтeлнo или yмишлeнo пoвpeдa, гapaнциoннитe ycлoвия нe ce зaчитaт и peмoнтa e зa cмeткa нa Kлиeнтa. Koнcтaтиpaнитe фaбpични дeфeкти щe бъдaт oтcтpaнeни в 30 днeвeн cpoк oт дaтaтa нa пoлyчaвaнe нa peклaмaциятa при Продавача.
4. В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на bebemarket.bg и му се изпраща същия, а при липса на такъв - равностоен на закупения продукт. Замяната се съгласува с клиента, а при несъгласие за замяна на клиента се възстановява заплатената сума не по-късно от 14 дни, считано от датата на рекламацията. В този случай транспортните разходи са за сметка на bebemarket.bg.
5. Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката и. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.
6. Клиентът - потребител може да се възползва от онлайн платформата на Европейската комисия (ЕК) за решаване на възникнали между потребители и търговци спорове при покупки през Интернет (онлайн магазини, платформи, социални мрежи и др.). Тя представлява единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в Европейския съюз (ЕС) да уреждат споровете си, свързани както с национални, така и с трансгранични онлайн покупки.
Още за услугата "Рекламация и Поправка на продукт"
Стъпки, които трябва да следвате :
1. Попълнете внимателно цялата информация във формуляра, който може да намерите на сайта.
2. Опаковайте продукта подходящо за транспортиране, по възможност в оригиналната му опаковка и го изпратете до адреса на Продавача
3. Ако желаете можете да заявите изпращането и чрез нашата куриерска фирма. В този случай куриерът ще вземе дефектния продукт от посочения адрес до 48 часа от регистрирането на формуляра, като в него трябва задължително да отбележите че желаете да се възползвате от тази опция.
4. Продуктът ще бъде поправен напълно безплатно (само в случай, че са спазени условията от гаранционната карта). Възможно е да бъдат начислени такси за дейности, които не се прокриват от гаранцията.
5. След ремонта продукта ще ви бъде изпратен обратно.
ВНИМАНИЕ! Услугата Поправка на продукт се прилага само за продукти, закупени от bebemarket.bg и отговарят на условията за приемане на рекламация.